wtorek, 13 sierpnia 2013

Look of the Day - Amanda Seyfried

Amanda Seyfried to aktorka, która zawsze budziła zachwyt pośród ludzi. Ma niezwykle duże  wyczucie stylu i delikatną, dziewczęcą twarz. Od zawsze podobały mi się jej kreacje na czerwonym dywanie, ale dopiero teraz zauważyłam, że ma  swój, określony styl. Nie wiem jak ona go opisuje, ale ja patrząc na nią widzę klasykę z pazurkiem. Nie śledzi nowych trendów, za to ubiera się ze smakiem i jest godna naśladowania.



Ten Best Dressed — Amanda Seyfried
Niby takie proste, niby dwa kolory i  niby trzy rzeczy, a jakie ładne.

 
Znowu klasyka....bardzo podoba mi się że widzi granice i wie że to jest suknia którą widać i nie potrzebny jest mocny makijaż, ani "garść" dodatków.

Koronkowa suknia na gali Oscarów. Podejmuje duże ryzyko, wie jak wyróżnić się z tłumu, tyle że wiele ludzi stosuje się do zasady, że na wieczór coś ciemnego.

 
Kolejna suknia na galę Oscarów. Kolor robi swoje i chyba nie muszę nic więcej pisać.

 
Suknia prosto z pokazu. Idealnie podkreśla delikatną urodę i niebieskie oczy. 

Coś całkiem innego. Nie jestem w 100% przekonana czy ja bym to założyła, ale na niej wygląda perfekcyjnie. Śliczne połączenie kolorów sukni z odcieniem włosów.

 
Ta suknia po prostu jest fenomenalna. Unikatowa i niepowtarzalna.
 Mała czarna w nowej odsłonie :)

 
A tym razem nie suknia tylko szorty z marynarką.  Podoba mi się, aczkolwiek czy szorty to odpowiedni rodzaj ubioru na czerwony dywan ?

 
Uwielbiam długie białe suknie, bardzo kobieca :)

 
Widać Amanda woli jasne kolory. Mi też się wydaje że są bardziej twrzowe.

 
Zielony to kolor za którym ja nie przepadam , ale na Amandzie wygląda olśniewająco. 

 
Podziwiam ją za to, że za każdym razem wybiera suknię jako główny element, a dodatki zdecydowanie odstawia na drugie miejsce.

Sukienka według mnie postarzająca, ale fryzura bardzo dziewczęca.

 
Interesujący krój i wzór.

Dopiero teraz, kiedy zobaczyłam mnóstwo kreacji i mogłam je ze sobą porównać, widzę że jej styl nie jest banalny.  Lubi nowe wyzwania. I nie boi się opinii innych. Mam nadzieję, że wiele dziewczyn weźmie z niej przykład.

Jak wam się podoba nowy post Look of the Day?