wtorek, 20 sierpnia 2013

Istny cud- Valentino Resort 2014



Nowa kolekcja Valentio - Resort 2014 to istne cudo! Zachwyca ogromną gamą kolorów – od neonowych dla najodważniejszych i tych którzy lubią się wyróżniać, przez czerwienie i granaty, dla  ceniących sobie klasykę i elegancję, po spokojne i delikatne pastele dla lubiących romantyczne klimaty. Pozornie proste fasony poukładane są w bardzo interesującą całość.  Efekt to kreacje nie tylko na „czerwony dywan” ,ale także takie, którymi możemy ubarwić  szafy z naszą codzienną kolekcją. Jak dla mnie – rewelacja!
Bardzo podobają mi się bordowe kozaczki, a także pierwsza sukienka.

Na ogół ludzie mówią czerwony i bordowy (niby ten sam kolor ale inny odcień) a jednak nie pasuje, patrz 3 zdjęcie , świetne połączenie.

Taka torebka to must-have , niezwykle pakowna i elegancka. Idealna do pracy albo do szkoły.


2 sukienka jest prześliczna, delikatna i bardzo kobieca :) Myślę, że mogłaby się sprawdzić w roli sukni ślubnej.





Jak patrzę na te trzy zdjęcia na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)

drugi zestaw świetny dla młodszych, na miasto, do szkoły, do kina lub do galerii. Wygodny i modny.

Naturalne piękno









I to zdecydowanie najpiękniejszy zestaw. Świetny na czerwony dywan.


I jak podoba się? Ja nadal jestem zachwycona. Minimalizm , minimalizm i jeszcze raz minimalizm.