poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Haul Zakupowy

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje łupy wyprzedażowe, jakie zdobyłam podczas ostatniego miesiąca.


Na początku (zanim poszłam na zakupy) napisałam sobie listę najpotrzebniejszych rzeczy, jednak nie zrealizowałam jej w całości:
-czarny, luźny t-shirt TAK
-sweter na zimę TAK
-bielizna ( głównie stanik w odcieniu nude) NIE
-biżuteria (głównie bransoletki ) NIE
-jeansy boyfriendy NIE
-brązowa torebka w stylu tote NIE
-letter bag NIE ( ale kupiłam coś podobnego i równie ładnego )
Myślę, że to tyle, być może pojawiły się jeszcze jakieś drobne rzeczy, ale nie pamiętam. Nie kupiłam większości rzeczy, ponieważ nie trciałam czasu na nowe kolekcje, zaś szalałam na wyprzedażach. Czyli jak pewnie każda z was przekonałam się, że na takie "spontaniczne" zakupy nie warto robić listy. Jednak uświadomiłam sobie , że to dobra okazja, aby  kupić coś na zimę po kilkukrotnej przecenie. Najbardziej zaskoczyły  mnie ceny swetrów, których w sezonie zimowym nie mogę znaleźć za mniej niż  60zł. Teraz za 60 zł mogłam kupić wymarzony, idealny sweter który wcześniej kosztował ok. 150zł.

A oto rzeczy które są w mojej garderobie nowością:




New Yorker 9zł  ( z początku kupowałam ją z myślą o bieganiu , ale jej cienki materiał jest idealny na gorące dni)


Cubus 19.99 (z działu dla dzieci :) )



Na szmatach 25zł ( z wysokim stanem ) <3 <3 <3



H&M (chyba) ok.40zł




Pull&Bear 50zł (jest bardzo mięciutki , jedynie co mnie denerwuje to 3/4 rękawy, które będą zawijać się pod kurtką)

New Look 40zł ( ładnie wysmuklają nogi) ( i super wyglądają ze swetrem powyżej , niby powinno się nosić ciemne kolory na zimę, ale to wygląda tak delikatnie)

               Bardzo chciałam wam pokazać mój stary wieszak, który bardzo lubię :)



Mohito 30zł




 Niestety nie  pokażę wam mojego czarnego t-shirta bez rękawów, bo jest w praniu , ale bardzo zwyczajny i kosztował 19.99 .




Akcesoria  i buty:


pamiątka z Grecji (przeliczając na zł ok.25 zł)

Bershka 14.99 (jest bardzo pakowna i ma całkiem oryginalny motyw czaszki , za którą ostatnio szaleję)

Sandałki New Look 50zł ( miałam pewne wątpliwości bo nie do końca widziałam się w butach na obcasach i pewnie wiele osób pomyśli, że kreuję się na małą starą, ale czasem takie buty wyglądają super nie zależnie od wieku) ( niedługo postaram się porobić kilka stylizacji z nimi w roli głównej)

Lenonki New Yorker 19,99zł




Być może tych rzeczy nie jest jakoś specjalnie dużo, ale są na tyle uniwersalne, że będą mi służyć przez lata. Już mam wiele pomysłów na stylizacje i w niedługim czasie postaram się wstawić jakieś zdjęcia z nimi.


Coming soon: Kilka pomysłów na strój galowy , Przepis na grzanki ze świeżymi pomidorami , bazylią i mozarellą . Pielęgnacja stóp i zapobieganie nadmiernemu poceniu oraz pomoc na obtarcia i odciski.


 

Jeżeli szukacie podobnych blogów do moich to mam dla was ciekawą stronę, z której osobiście korzystam http://blogiomodzie.blogspot.com/