sobota, 30 marca 2013

Moja filozofia mody

Moja filozofia mody to inaczej sposób myślenia, mój styl i jak działam w modzie.
"Tonight we are young (..)"
Luźne boyfriendy i szpilki
Stylizacja na deszczowy wiosenny dzień
Łączenie deseni
  • In Paris on bikeW tym poście chciałabym pokazać wam mój styl, powiedzieć o kilku jego cechach ( oczywiście będę go rozwijać w innych postach). Kieruję się oryginalnością, ale bez przesady. Bardzo lubię prostotę, która w pewnym sensie jest ekstrawagancka. Uwielbiam łączyć desenie, np. skóra z delikatną beżową koronką. Mój styl określiłabym raczej jako nową klasykę. Na co dzień do szkoły zakładam jakieś eleganckie elementy ,np.białą koszulę albo spodnie, które są trochę bardziej...no nie wiem jak je nazwać, ale na pewno są całkiem inne od wygodnej, starej pary jeansów. Oczywiście dołączam do takiego zestawu coś co nada mu luzu. Nie noszę szpilek , obcasów i koturnów ( jedynie na wesele, do teatru itp)bo uważam, że to trochę dziwnie i śmiesznie wygląda, w wieku 14 lat. Uwielbiam rzeczy vintage, mam dużo luźnych o wiele rozmiarów za dużych swetrów, które są mojego dziadka albo mamy z młodości. Kiedy kupuję ubrania i tworzę zestawy staram się wyrażać siebie. Nigdy nie kopiuję innych! I to kilka zestawów ( które stworzyłam sama, ale nie z moich ubrań , a ponieważ kocham szpilki i ich nie noszę to i tak często pojawiają się w moich zestawach). Najczęściej kupuję w Mango Outlet, Hm, Reserved i New Look. Nie kupuję ubrań powyżej 100 zł , chyba moim najdroższym wydatkiem, nie licząc butów kupiłam spodnie za 80. Prawie wszytko kupuję na promocjach :) Lubię czekać na okazje.