piątek, 29 marca 2013

Kilka słów o blogu, pomysły

Chciałabym przedstawić wam listę tematów, które najprawdopodobniej pojawią się na moim blogu. Oczywiście pomiędzy nimi dojdą nowe , ale mam nadzieję że moja krótka lista zachęci was do dalszego śledzenia.
-Louis Vuitton ,
-Nie kupuję w zarze...,bo....,
-Najnowszy pokaz Elie Saaba,
-jAk projektować ubrania ( raczej filmik ),
-Be fashionable,
-Mój styl i sposób ubierania (pewnie na początku),
-must haves,
-Nowe trendy,
-W czym wyglądać ładnie, zgrabnie i ....
-Zdjęcia moich ubrań ( niestety na razie nie będę wstawiać moich zdjęć, ponieważ zdjęcia w lustrze nie prezentują się pięknie, wolę robić samych zestawów),
-Co myślę o butach Emu (moje zdanie) ,
-Conversy vs Vansy (moja opinia),
-Co mnie łączy z Paryżem, Lodnynem i Mediolanem,
-Anja Rubik i Joanna Krupa.