sobota, 20 kwietnia 2013

Must-haves, summer.

Witajcie,
Ponieważ zbliża się lato, postanowiłam zrobić posta z must-haves na pogodne dni. Starałam się zrobić stylizacje dla każdego, tak aby pokazywały delikatność, romantyczność, kobiecość, oryginalność i trochę rockowość. Mam nadzieję, że się spodoba.

Pierwszy zestaw jest dla każdej z was. Tani, łatwy do zdobycia i normalny. Jest bardzo zwyczajny, ale według mnie dobry. W końcu nie każdy ma odwagę założyć coś ekstrawaganckiego :)
Drugi zestaw jest bardzo wesoły. Warunkiem założenia go jest szeroki uśmiech na twarzy, pokazujący że całe życie jeszcze przed nami i liczy się spontaniczność. Myślę, że to zasługa żóltego koloru.
Stylizacja Don't worry...be happy 
Znowu te kwiaty....piękna plisowana spódnica i pudrowy bralet, a do tego kolorowa marynarka i czarne obcasy. Stylizacja , w której będziesz wyglądać dobrze nawet po zdjęciu żakietu.
Stylizacja Flowers, flowers everywhere
Pastele są ładne, delikatne, kobiece ale czasami nudne ....Kiedy założymy tylko pastelowe ubrania, nasze zestawienie może wyjść jak piżdżama, wydaje mi się że jeden czarny dodatek wszytko zmieni. I na pewno nie popsuje wiosennego looku, mimo że jest to czarny lekko rozweseli całą stylizację.
Stylizacja Why not?
Nie jest to skomplikowana stylizacja , ale ma w sobie coś co jest w stylu retro. A pewnie jak same wiecie ostatnio trendy powracają. Myślę, że nadaje się głównie na spacer po mieście, lub wypad ze znajomymi. Również dobrze się spisze na randce.
Stylizacja Good morning, sunny day.
Prosto, trochę ekstrawagancko z nutką rocka. I aby nie było nudno, dodaję trochę klasyki poprzez czarne lakierki. Ciekawe połączenie nadaje się nie tylko na spacer po mieście, wypad z przyjaciółmi, ale też na rodzinny obiad. Nie założyłabym jej jednak na randkę, to nie te kolory :)
Stylizacja Only girl 
 Co prawda nie mam chłopaka, ale gdybym miała myślę że na pewno na nasze spotkanie nie założyłabym romantycznej różowej sukienki. to zbyt proste zakładać zestaw składający się z czerwonych i różowych rzeczy. Ale nie zrezygnowałabym ze spódnicy. Pewnie dla niektórych w tym zestawie będzie za dużo wzorków, Dlatego mam prośbę piszcie takie komentarze. Przechodząc do krótkiego omówienia, łączę klasyczne szpilki i torebkę z modną w 2013 geometryczną spódniczkę oraz koszulę w paski ( które również będą często spotykane w na ulicach) do tego dodaję szal i marynarkę, która właściwie nie jest modna, ale oryginalna i rzadko spotykana.
Stylizacja I'm a simple girl in a road...St.Valentine Day

I ostatni zestaw, który mam nadzieję że nie założymy w tym roku ( futerko, chyba trochę za ciepłe). To zestaw, który jest bardzo specyficzny i nie dla każdego. Nie wszyscy są na tyle odważni, aby założyć futerko (tylko sztuczne!) a co dopiero w panterkę. Do tego lordsy i zwiewna koszula.

Stylizacja Nowoczesna klasyka 
I to wszystkie stylizacje, które stworzyłam. Jeżeli macie jakieś pomysły na posty lub stylizacje, które mogę zrobić napiszcie w komentarzach. I oczywiśćie przyda mi się wasza opinia ( i krytyka, nie lubię tylko grzecznych słówek) :)


1 komentarz:

Lumirka pisze...

Jak dla mnie 1, 4 i 6 najładniejsze. Szkoda tylko, że nie mogłabym nałożyć tych ślicznych okularów z 1. :( Jeszcze bardzo podoba mi się ostatnia stylizacja, tylko bez panterek ^,^