czwartek, 18 kwietnia 2013

Fashion Weekend Warsaw

Cześć,
Dzisiejszego posta poświęcę wydarzeniu mody w Warszawie. Co prawda nie był to Fashion Week Łódź, ale idealna okazja dla fanek mody. Z początku, ze wszystkich zapowiedzi wydawało się, że będzie bardzo fajnie, jednak bytło trochę inaczej niż sb wyobrażałam. Nastawiłam się, że wejdę do wielkiej hali, gdzie będą różni młodzi projektanci, a między nimi tanie butiki. Niestety po wejściu okazało się, że jest to mała hala, w której nawet zwykły t-shirt kosztuje 200 zł. Za wyjątkiem jednego sklepu, gdzie można było znaleźć oryginalne i myślę, że nie najdroższe dodatki wszytko było w granicach 200-400 zł.

  Dodatki z Invuu London ( kopertówki w cenie 70zł, kołnierzyk 40). Myślę, że to właśnie ten mini butik przyciągał najbardziej. Z daleka widać było mnóstwo ciekawych kolorowych bransoletek, naszyjników, kopertówek i dużych torebek a'la tote. Jednak mnie najbardziej zainteresowały szale, było ich mnóstwo i każdy inny.
../../../admin/produkty/normal/prod823130218115714.jpgTaki właśnie kupiłam, zainteresowanym polecam stronę http://invuu.com/start/en.
Najpiękniejszą rzeczą jaką widziałam były tiulowe, baletnicowe spodniczki dla małych, jak i dużych "dziewczynek".  Cieszę się z faktu, że mogłam porozmawiać i dowiedzieć się kilka nowości na temat rysowania takich spódniczek, od projektantki, której to był pomysł.
Oczywiście nie oszukujmy się, ale osób było dużo, co świadczy o kolejkach i biegu na pokazy. Największe kolejki były do manicure i wystylizowania swojej fryzury przez tony and guy. ( pewnie dlatego bo były za darmo). Nie mogłam zrezygnować z pięknej fryzury, dlatego wystałam ponad godzinę w kolejce. NA manicure czekałam 2 godziny i uznałam że to strata czasu. JEszcze jedną z darmowych rzeczy była porada stylisty, jednak uznałam że jej nie potrzebuję.
To teraz trochę o pokazach, żałuję że nie mogłam przyjechać w piątek na pokaz na który czekałam ( Liu Jo ), który podobno był najlepszy. Ja, aby zdążyć skorzystać ze wszystkiego poszłam tylko na jeden pokaz, ale jeden z najlepszych, włoskiego projektanta Mauro Gasperi. Oceniam go pozytywnie i uważam, że była warta obejrzenia.

Postaram się może jutro wstawić więcej zdjęć z pokazu :)
Ja osobiście oceniam to wydarzenie jako nie najgorsze, od czegośc w końcu trzeba zaczynać. Jak dla mnie to coś nowego i polecam za rok do odwiedzenia.