wtorek, 28 maja 2013

Converse vs Vans

Witajcie,
W moim dzisiejszym poście wyrażę swoje zdanie na temat, który ostatnio bardzo często pojawia się nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.

Według mnie Conversy są zdecydowanie fajniejsze. Wiem że kiedy powiem, że są bardziej oryginalne, to wcale nie będzie prawda, ale według mnie są bardziej unikatowe. Pasują właściwie do każdego i do wszystkiego. Vansy myślę, że dużo osób nosi dlatego, ponieważ są po prostu "modne".
Osobiście posiadam 3 pary conversów i niedawno miałam bardzo duży problem, ponieważ właśnie nakładało mi się pytanie vansy czy conversy?
Kupiłam conversy :)
 
 
Z tych nie jestem zadowolna i prawie ich nie noszę :(


Cieszę się z tego, że ostatnio, kiedy pojechałam kupić vansy nie było mojego rozmiaru, dzięki temu mam conversy. Dlatego na przyszłość, kiedy zamierzacie coś kupić i jeszcze kilka dni przed zakupem macie inne plany, przy samym zakupie nie zmieniajcie zdania. Jeżeli wasze wątpliwości są duże, lepiej poczekajcie , nic na siłę.

A oto kilka propozycji na lato:
 
 
 
 
Bardzo mi się podobają 
 
Idealne na wiosnę (której nie ma)

 
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHcxf1JBcWWZGGMp4Qgyi77SHngpV_RBURP4YUSj4qUOJA8J69
 

I jeszcze kilka rad i pomysłów:
1) Nie kupujcie na allegro itp, znam przypadek kiedy przyszły dwa inne mimo że rozmiary były takie same , różniły się metkami i nalepkami all star.
2)Kupujcie taki kolor, aby pasował do większości ubrań ( nie tak jak ja zielone, które pasują do 2-3 zestawów), czyli najlepiej czarne, szare, białe, czerwone i granatowe.
3) Dobrze jest kupić białe i zrobić samemu wzorek, aby był oryginalny i niespotykany, ale zanim to zrobicie kupcie białe trampki ( np. w Auchan za ok. 20 zł), lepiej zmarnować 20 zł niż 200.

Mam nadzieję, że nie popełnicie takich błędów jak ja :)
Zapraszam do komentowania.